Fylla

*Åkt på förpartaj hos Kaninen        CHECK! 

*Blandat olika sorters sprit              CHECK!

*Ranglat till konserten                     CHECK!

*Fått mera öl av Kanin                    CHECK!

*Spelat bort Susies pengar               CHECK!

*Skålat                                             CHECK!

*Fått mera öl av Susie                      CHECK!

*Tjatat oavbrutet om Foo Fighters           CHECK!

*Ståkissat av hygienskäl på toan              CHECK!

*Missat hålet på ovanstående                  CHECK!

*Fått kisstrålen tillbaks studsande från ringen över hela mig     CHECK!

*Dansat med nedkissade byxor          CHECK!

*Fått mera öl av Kaninen                 CHECK!    (pga av att tomatjuicen var slut, puh)

*Tjatat lite till om Foo Fighters         CHECK!

*Diskuterat fotboll med Aston Villa ägaren         CHECK!

*Tjatat om Foo Fighters med precis alla inom synhåll        CHECK!

*Vinglat till bilen efter att ha blivit hemdragen av min nyktra kusin      CHECK!

*Fylleringt och fyllesmsat                CHECK!

*Somnat illamående i bilen             CHECK!

*Nästan spytt i bilen                         CHECK!

*Kommit hem och direkt överöst toan med kräks        CHECK!

*Tagit bort lite av sminket           CHECK!

*Toksomnat och antagligen snarkat          CHECK!

*Vaknat med headwörk och fortfarande full              CHECK!

Kommentarer
Postat av: Rövfejan

Jag vet inte hur det är med er alla andra....men jag är väldigt, VÄLDIGT nöjd med Tina.

2009-04-03 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0