Ha!

Lus: Jag sparar ju massor om jag får dem på dvd..en annans dator är lite seg sörru så svt play funkar inte så bra. Jag HATAR när det buffrar fast man inte ens kan pausa och låta den buffra färdigt.
Titty: Tack för uppdateringen av Lordi. Det va inte dåligt av dem.
Kanin: Vadå ringa?

Mer önskelista:
*En bra sportbehå så håller i di där jävla´
*Disfear- Misantrophic generation
*Dundertåget t'shirt (tänk på att jag är tjock)




Ojoj, och jag blev inte smalare idag: Först lax i ugn hos Bejbi sen hemgjord potatissallad och rökt lamm hos moster. Aj vad magen hänger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh, varför har du bloggat om våra kommentarer. Kom på nåt att skriva själv istället för att rippa oss ;)

2009-04-12 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0