It´s the end of the påsk as we know it

Sitter hemma i soffan och lyssnar på spotify. Har hittat idol-skivan. Det är tokbra med spottet, man behöver inte köpa all skitmusik man lyssnar på. Jag har ett guldkorn från idolskivan; Loulou Lamotte - Do you love me still. Gudars vilket rys!
Det blev så himla tråkigt nu på sista påskkvällen, fick ta mej ett glas rött för att försöka lätta uppet lite. Vi får se om det hjälper. Imorrn börjar skolan igen. Och min/mattes mammas dvd har gått sönder så nu har jag två trasiga dvds hemma. En annan grej till önskelistan. DVD BABY!
Idag hare inte hänt så mkt, hängde mer PM en sväng sen gjorde jag ärtsoppa och vi tittade på film. Såg Slumdog millionaire häromdagen (sa jag det) och den va fin, förutom de sista 4 minuterna.
Nu har de visst hittat en till ful som kan sjunga i Britan´s got talent, helt otroligt, HALLELUJAH! Som om inte Paul Potts va nog, nu äre en okysst 48årig, lite överviktig kvinna som, hör och häpna, också Kan sjunga..En tror inte sina öron. Och visst blir det så där extra fint när det är de fula, överviktiga, okyssta, tandlösa som kan sjunga. Geeeeeeuuuuud vad patetiskt! Har de inte fattat att alla snygga fotomodeller har rejält med eko eller möjligtvis en stand-in när de sjunger.
När man har spotify kan allt möjligt hända, t.ex nu när det ett tu tre blev Show me heaven med Lili och Susie.
Nu ska jag leta upp en ny bok för Femman att hugga tänderna i, den fina, fina Nu vill jag sjunga dig milda sånger tog nämligen slut idag. Jag saknar den.

Kommentarer
Postat av: Kaninen

Du får lära mig ett o annat om det där spottträsket

2009-04-15 @ 21:31:40
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0