Ollat

Ikväll blire Ollat och fotboll! Maybe hos kära Kanin, maybe i Fimpan. Geeeeuuud va roligt:)
Igår hängde jag med bästa brorsonen. Han är helt, fullkomligt underbar! Vi spelade innebandy och hängde. Min bror blev lite sur över att jag hade haft fina kusin här i 5 dagar utan att vi hade hälsat på. Jag lät brollan ta Fittan till matchen under förutsättningarna att han skulle lägga en bensinpeng i henne för att jag tagit mig ut på landet och vips förvandlades tanken från rött till ungefär halvtank. Det kallar jag en bra deal. Som vanligt har jag inga stålars! Jag är inte född att leva på studielån. Jag fattar bara inte hur folk som bor i typ sthlm eller göteborg klarar av att leva på det. Och mitt jobb får jag nog söka mig ifrån för där finns det aldrig nåt vik för en stackars student som behöver jobba. Fan, fan, fan.
Att det ALLTID ska vara detta snack om stålars.

Nu till paket! Jag, som är så snäll och fin och söt och bra, behöver massor med paket den 25e. Här är listan!

*Trosor (ej HM)
*L word säsong fem
*Subvisions CD So far so noir
*Böcker av Sofie Oksanen som Baby Jane eller Stalins kossor
*Die Hard boxen
*Liverpoolgrejjer (såklart)
*Mia & Klara
*Varuhuset
*Elisabeth Arden Eight hour cream på tub

..to be continued..

Nu bajsa sen duscha sen Ollat.

Kommentarer
Postat av: lus

Mia och Klara finns på svt Play.

Där sparar du in ett par stålars.

2009-04-10 @ 00:46:32
Postat av: Kaninen

Äh L World säsong 5 finns ju inte

2009-04-12 @ 11:20:48
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0