FittEva

Idag är jag förbannad. Förbannad på Eva. Varför ska hennes äppleincident drabba alla andra? Jag borde sluta klaga men denna gång har det varit förjävla ont. Sluta läs om ni vill för jag kommer att fortsätta klaga tills denna pärs är över.
Som den kloke Arseface en gång sa: Om jag kunde trolla med knäna och vissla som en spjuver.

Igår sa jag ifrån, kanske på ett snällt sätt, men jag gjordet i alla fall. Det va bra gjort tycker jag. Ibland blir jag lite stolt över mig själv men samtidigt undrar jag ju vart det leder. Ja du Kaninen, vi måste hitta nån som kan byta våra hjärnor ett tag så vi får ordna upp våra liv en gång för alla.

I morgon, tillbaks till praktiken. Mycket tid lite hockey.

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra att du säger ifrån. Inte för att jag förstod vad det handlade om men ändå. Har du praktik? Kul? eller?

2009-02-04 @ 13:07:07
URL: http://fridakortochgott.blogg.se/
Postat av: Frida

Ah, nu har jag varit inne på fejjan o fattar lite mer.

2009-02-04 @ 13:13:16
Postat av: Kaninen

Jag vill veta mer om äppelincidenten. Det lät spännande på nåt vis. Som en däckare. Och när det gäller säga från kanske du inte ska ta min hjärna till hjälp.

2009-02-04 @ 17:47:28
Postat av: Kaninen

Ååhhh älskade Frida, äntligen nån mer än jag som inte fattade. jag trodde dessutom att Flin satt upp en mobbingrörelse på fisboken innan jag kopplade att det handlade om adams fru. Däckare förresten, är det nån som har hört talas om det?

2009-02-05 @ 08:35:30
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0