För långt gubbvil

Förut skulle jag bara powernappa i en kvart, detta slutade i en timme på sofflocket. Så nu, var är jag nu? I soffan, pigg såklart och det är faktiskt ganska trevligt.
Jag får vara uppe för jag har sportlov minsann, fast jag måste träna också vilket jag har gjort idag och vilket resulterade i ond kropp.
Ny bild, han är fin, det går inte att förneka. Iofs gjorde min kusin det i helgen. Hon fick se honom och kunde inte för sitt liv förstå vad det var som var vackert med honom. Nåja, jag gillar att vila ögonen på honom iaf.

Har haft en urtrevlig mailkonversation på helgon ikväll/natt med en helt annan karl som också har en vacker näsa. Vi ska gifta oss och starta den där dvärgfarmen inom kort. Det blir nog bra.

Nya L word.
Nya Big love.
Och Six feet under!!
Tack Filifjonkan för den! Jag längtar till att vakna upp på morgonen nu när jag lånat din box.

Under helgen som var hade jag som sagt besök av min kusin från storstaden. Det är hur trevligt som helst att ha en kontinuelig kontakt med den där snärtan må jag säga. Vid diskussion kom det dock fram, det jag inte ens tänkt på. Jag fick ur mig, så där som man får i en vanlig tjejdiskussion, att jag inte haft sex sen i Februari. Hon påpekade att det kunde väl inte vara så länge i så fall och undrade om jag hade koll på datum. Då, som ett ljus, gick det upp för mig att det är ett helt är sedan jag hade sex. Det är galet. Jag måste nog ta mig i kragen här. ETT ÅR!

Nu ska jag se om jag fått nåt mail angående giftemålet.


Kommentarer
Postat av: Kaninen

Äh, en annan höll ju på sig i 6 år eller vad det var. Ett år är en fis i rymden som jag sert

2009-02-17 @ 10:35:50
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0