Fuck februari/mars

Usch. Idag vaknade jag av migrän igen. Nacken är som om den var stelopererad och huvudet sprängs snart. Messade skolan och försökte sova bort det samtidigt som Femman körde ett hejdundrande race, inklusive både mellanstadiesladdar samt pappersdödarlekar, i hela lägenheten. Fan hon blir bara farligare och farligare, häromdagen slog hon till mig i ansiktet när jag sov. Snart vaknar jag väl utan ögon. Nån som vill köpa katt, billigt som fan!

Tog mig upp ur sängen nyss och mosade i mig ett gäng panodil. Började denna skitdag med att betala räkningar bara för att märka att resten av månaden är dyngpank. Fan, jag har redan haft en sån månad.
Inga pengar, inget normalt huvud. Inte konstigt att man åker ner i deppspiralen.
Nu ska jag lägga mig under täcket i soffan och sura.

Fan, jag som så gärna ville spendera massor av pengar på Makeupstore. Hade min kusin här för ett tag sen och hon hade så himla många fina grejjer därifrån. Ge mig!!

Kommentarer
Postat av: Kaninen

Marsch till doktorn!

2009-02-27 @ 11:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0