Praktik

Idag har jag haft en 10 timmars dag på praktiken. Ojoj, det gjorde ont att åka dit vid halv tolv och veta att man hade 10 timmar av bara-teckna-inte-jobba- eller-lägga-sig-i framför sig. Men det blev en kanondag. Lite seg på mitten men kvällen spenderades med UNO ( vilket jag har tänkt köpa hur länge som helst men inte tyckt mig ha råd till, fan över 100lappen för ett kortspel ) och senare keramik!! Jag vill alltid hålla på med lera. Gudars vad det är roligt. Jag frågade personalen på skämt vad jag skulle få göra och blev då tilldelad en lerklump och sen satt jag där, i min egen värld, inte mycket tecken då inte. Ge mig lera, ugn och glasyr!!
Nu måste jag tänka på refrängen då imorgon börjar redan halv sex...phew..

Hej daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0