Up and downs





Plötsligt står du mitt framför mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Slänger ur mig nåt otroligt vimset och det känns som att luften står still.

Minnen vaknar, den krossade drömmen, jag ska aldrig trilla dit igen.

Jag är ledsen att det blev som det blev jag gör aldrig samma misstag igen.


Jag vet att det är kört men du är hos mej nu och jag vet att du inte stannar länge men det spelar ingen roll för här ligger vi, och utanför rusar hela världen förbi.


Det är klart att jag blev besviken, det är klart att jag blev ganska sänkt.

Jag hade drömt och hoppats länge men det blev aldrig som jag hade tänkt.

Men med tiden har jag lärt mig acceptera att det aldrig blir du och jag

Jag är glad att du finns, glad för att du är här och glad för att du är glad.


Jag vet att det är kört men du är hos mig nu. Du håller mig hårt, jag sluter mina ögon och tänker om det bara var vi och utanför rusar hela världen förbi.     





( Östermalm- 46 minuter med dig )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0