Guuuu

.....va kul det var på nyår hos di där fina i nya huset:) TACK!
Jag var full och bitter för första gången på ett halvår och blev i alla fall inte baksjuk. Närmare beskrivningar om festen kan läsas på www.pladderpladder.blogg.se  samt hos www.fridakortochgott.blogg.se
Och Musik och Kaninen, vi måste börja inseminera snart för jag fullkomligt älskar alla våra vänners underbara barn och är rädd för att jag kanske kramar sönder dem snart och jag inte får en egen plus att jag får pikar från mamman och pappan.

På nyårsafton glömde jag kameran med flit för att kunna åka tillbaks till festen och äta rester och även få lite tid med barnen folket. Efter att han våldgästat i det fina huset fick jag sällskapssjukpanik i soffan hemma och drog iväg till PM för att kika på hans nya tvlir. Det slutade med att jag fastnade i spelet och PM fick ligga på sängen och ha tråkigt utan handkontroll.

Hittade en flicka här på bloggen som ritade så fint. Titt så dant: www.myltan.blogg.se

Puss i stjärten.


Kommentarer
Postat av: Frida

Så där kan man ju inte rita!

Kan du inte glömma nåt mer snart?

2009-01-02 @ 14:57:22
URL: http://fridakortochgott.blogg.se/
Postat av: annapladder

Ja, men du var ju bitter över det där med kortet.

2009-01-03 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0