Fyllo

Idag är det inte meningen att jag ska skriva egentligen eftersom jag är full men jag måste ju uppenbarligen.
Jag har tittat och tittat i bloggens tidigare inlägg och letat efter "grannfittan" men inte hittat det. Det de menar måste vara "elaka tanten". Jag ber om ursäkt att jag "outar" folk i min blogg, jag ber också om ursäkt för att jag skriver vad jag känner och jag ber om ursäkt till alla som känner obehag av mina inlägg. Jag är ledsen att behöva uppröra folk med mitt privatliv, att sprida ut, antagligen falska, rykten om väldigt namngivna personer och därav göra folk som snokat reda på min blogg upprörda. Förlåt. Jag tar tillbaks allt jag har sagt, för jag borde säga det personligen till folk, inte skriva om det på INTERNET. Jag tar tacksamt emot skit per telefon hela veckan så ring gärna och tycka illa om mej. Jag tar på mej allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi på Skördevägen loves U.

2009-07-19 @ 21:36:06
Postat av: Anonym

Skepparegatan också

2009-07-19 @ 23:15:07
Postat av: Anonym

Just det, Stora Allén också. Där societeten bor.

2009-07-20 @ 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0