Ett litet hallå

Mensen är slut för denna gång. Arga fotot på Fejsbook är utbytt mot ett normalare och humöret är bättre, inte minst tack vare lilla K som gav mej en sån kärleksfull puss mitt i allt elände. Tack!

Jag jobbar sista veckan med natt nu. Guuuu så skönt! Är ledig nu i två dagar men kan såklart inte sova på nätterna. En bra grej med att jobba natt är att jag har avslutat nattpasset med en morgonpromenad med ipoden. hur trevligt som helst.
JObba, promenad, duscha, sova. Okej, förutom att det blir en ganska sen sov, se ungefär 9 på morgonen.

Den 21 maj 2009 fick jag ett illgrönt måttband av min finaste Fjälla. Måttbandet färgar av sig som en tok men det gör inget när man bara mäter mot bar hud. Idag tog jag tjuren vid hornen och mätte igen och hör och häpna, må Fjällas våg vara vågen från helvetet men måttbandet! Käre värld, måttbandet från paradiset. Jag hade minsann minskat 3 cm i midjan, 3 cm på stussen ( som det så fint heter ) och hela 9 cm runt magen! Roligt va :)

And by the way, fuck killar! (alla utom rumpansiktet)

Kommentarer
Postat av: Rövfejan

Grattis till mätglädjen! Vågar kan uppenbarligen suga min lilla veke (ej bokstavligt så klart). Vad rar du är som la till det där sista förresten, honeybee.

2009-06-18 @ 06:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0