Sol och spenat

Geeeeud vad fint solen lyser. Man blir verkligen glad. Dagen har spenderats på vårt klassrums balkong med T-ord och teckenspråkslexikon i knät. Kan det bli bättre? Jag har fått några fräknar:)

En annan grej som jag skulle vilja framföra är att det inte alls är som mitt ex sa till min internetflirt. Jag bad nämligen två ex att berätta om mig för min internetflirt i telefon. Det ena exet sa att jag va snäll och rolig men att jag inte kunde laga mat. Fuck him! Jag är tamejfan världsbäst på att laga mat. Nuförtiden blir jag glatt överaskad prick varje gång jag smakar av mina rätter varav den senaste var en superb stuvad spenat. Ja, så det så!

Nu ska jag lägga mig med en bok och njuta av solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0