Som en tupp

Stolt som en tupp är jag över Kaninen som skötte sig utmärkt på tvn ikväll! Tänk att hon är kompis med mig.
Lite bättre kraxar jag idag också, har varit i skolan och spridit min bakteriehärd och haft kittelhosta tills tårarna sprutade.
Stolt är jag också över mig själv som fick bra betyg av lärar´n trots dålig förberedelse, jag måste vara en naturbegåvning.
Idag är det också en jävla lång tid sen 2009/03/21 00:31 och jag är väldigt nöjd över att mina annars så flinka fingrar har hållt sig i skinnet och ovanpå täcket. Det ska väl bli bättre och kännas mindre vad det lider hoppas jag.
Imorgon hoppas jag att jag ska få min nya fina rosa telefon av min kille Måns på Tre så jag kan lägga allt annat skit i den gamla telefonen åt sidan.

Jag undrar dock över en sak; vem är Kikki?

*snörvel*

Kommentarer
Postat av: Rövfejan

Vaaa....har hon varit på tv redan? Går det i repris? Jag skulle vilja se. Men jag såg min bekantkompis Jönsson på tvåan igår. Alltid nåt.



Kicki är min kollega. Om du menar med "ck" och inte "kk"...

2009-03-25 @ 14:33:37
Postat av: Anonym

Kikki är ju hon från Kikki, Bettan & Lotta.

2009-03-25 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0