Gubbilsk!

Hur fan parkerar folk egentligen? Det är jag, portvakten och elaka tanten som hyr parkering nedanför mitt hus. Portvakten står nästan aldrig där då han har ännu en parkeringsplats lite längre bort med sån motorvärmare. Elaka tanten har mest sin bil i ett garage. Mest är det Fittan som står och glänser för sig själv på den stora grusparkeringen. Nu har hon dock fått sällskap av nån idiot som inte kan parkera. Igår när jag kom hem från jobbet stod nån svart, typ saab, helt knas mitt i parkeringen så jag knappt kunde styra in på min parkeringsplats. Det finns ungefär två billängder rakt fram som denne typ-saab-ägare skulle kunna köra fram till men icke då. Han ska ställa sig så nära min fina han bara kan. Tog lite bilder som jag nog ska skicka till carpark framöver om det inte ändrar sig inom en snar framtid. Titt så dant!!!!


Kommentarer
Postat av: PM

Det är nog bara nån som är sugen på Fittan. Ta't som en komplimang. Fast tantilska är ju alltid uppfriskande förstås...

2008-12-23 @ 12:44:28
Postat av: Kaninen

Det här är nåt för Nils-Ove och Glimtarna. Släng dig på luren!

2008-12-23 @ 13:31:50
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com
Postat av: Susatan

Fan!! Där rök min julefrid! Vilken idioti!

2008-12-23 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0