Gud i London!

Igår blev det så lycket och fint så. PM och jag blev sams och jag lyckades till slut med klappinköpen. Trött och hungerarg steg jag och PM in hos Kaninen och där var det uppdukat med finfint grötbord. Gud i London vad smarrigt det var. Jag åt och åt och åt och blev glad igen fast då infann sig koman så jag fick lägga mig på divanen och ropa ut "hämta snusen"-order och "hämta filten"-order. Tur att man har så förstående  vänner. Sen fick PM ta på sig flät-tomtemössan och dela ut klappar. Fick såna fina saker, strumpor och korsord av Kaninen och Newlyweds-boxar av Satan:) Väl hemma var jag toktrött och glodde mest på gamla Bevvan. Tog dock tag i dammsugandet och diskandet vid 22 men sen vare sängen igen.

Idag vaknade jag av att PM ringde och undrade om våran träning uteblivit eftersom jag inte hört av mig på hela dagen. Jag frågade halvvaket vad klockan var och fick svaret: Halv fyra......GUD I LONDON! Tur att jag jobbar eftermiddag imorgon. PM och jag for iaf iväg och fick jobbet gjort inför julen och sen firade vi den uteblivna träningen med kebab och Låt den rätte komma in. Nu vet jag inte vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Kaninen

Folk har så konstiga sovvanor. I morse när jag klev upp kvart över 6 var det minsann tänt i julgranen. När jag yrar ut i hallen öppnas ytterdörren och brorsan kommer in med ett hurtigt hallå. Då har han varit ute och gått i trekvart. Innan dess hade han hunnit vattna den törstiga granen och läst en timme. Vad är det för fel att gå upp när det är morgon undrar gamla tanten som förövrigt snart har ätit upp allt godis ;)

2008-12-22 @ 08:18:30
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com
Postat av: Susatan

Härligt! Man får ju så mycket gjort när man går upp tidigt! Jag älskart! Mer morgon åt pensionärerna.

2008-12-22 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0