Headwörk

Vaknade med värsta headwörken idag. Måste ta mig i kragen och söka menshjälp. Nån som har några tips? Jag har hört nåt om nåt piller vid namn Ceraset ( ingen aning om hur det stavas)

Ska nu när Californication-avsnitten är slut fortsätta på gamla hedeliga Bevvan, alltså GAMLA Bevvan.

Lucian då.
Kuken vad nervös jag var! Det var länge sen, om det ens har hänt, jag var så frunktansvärt nervös som då. Precis innan vi skulle gå in trodde jag seriöst att jag skulle bajsa på mej OCH kräkas. Magen slog runt som på den tiden man var åksjuk på vägen till mormor ( dvs om pappa körde) . I "Råttornas julsång" var jag Tomtefar med en liten teatershow till, jag åt gröt och råttorna dansade omkring mej tills jag blev arg och skulle teckna 2 meningar som löd (på teckenspråk): "Hämtar katten om ni inte slutar nu, då katten kom ni blir boom". Grejjen var att jag inte ens tror att jag fick med tecknet för katt.... Fast äsch, S sa att hennes gäst tyckte tomten var tokrolig iaf:)
Direkt efter det var det solosång av mej som försökte bana min väg till pianot på andra sidan lokalen genom ett gäng döva som inte fattade. Jag kom, efter vad som tycktes va en evighet och efter att ha knuffat bort den döve vaktmästaren, fram och genomförde mitt nummer med rektorn av skolan precis under min haka i den trånga lokalen.
Sen skulle jag snabbt och smidigt ta mej tillbaks till tåget för att tillsammans med Tomtemor teckna "Rätt natt här nu" ( midnatt råder ) och ärligt talat så sket jag då i hur det gick bara jag fick det överstökat. Jag kunde första versen iaf sen fick Tomtemor ta över. Och framförallt bajsade jag inte på mej eller lade en spya i nåns ansikte:)

Direkt efter skolan, och efter ett modul 3 prov, åkte jag till mitt nya hem Norrköpings Flyplats för att hämta upp PM och Betty. ( har varit där 100 gånger denna höst ) Kom precis lagom för att se gamla Bonde söker fru-paret som gifte sig för några år sen. Starstruck av rang. När jag skulle berätta om det för Betty och PM hade de dock ingen aning om vilka det var. FAN, där hade de suttit på en lååååång flygresa från Kanariet och inte lagt märke till att värsta kändisarna var i samma plan. Typiskt fyllo-beteende. Fast PM var faktiskt inte full :O

Sen kom Musik och vi kollade idol och spelade guitarhero samt tvättade.
Nu ska jag lägga mej och dö med huvudet lite.
Titt
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article465112.ab

Kommentarer
Postat av: annapladder

Jag kommer ihåg Bonde-paret! De bor i Götene, det är inte så långt härifrån. Det var förövrigt han som hade med den där ryskan också. Som berättade att hon kunde steka och städa.



Cerazette käkar jag (det måste ju vara de du menade?). Det är ju ett östrogenfritt p-piller. Och de är vääääärdo. Jag blödde konstant i tre månader, sedan pallade jag inte (och vips kom Viola till). Nu har jag börjat igen och bara blött i två månader. Så jag förstår inte hur de skulle hjälpa dig.

2008-12-13 @ 19:27:42
URL: http://pladderpladder.blogg.se/
Postat av: Titty

Jag har ju kikat en del på det där Du är vad du äter, där säger Skippermänniskan att ni flickor måste äta zink om ni har mensvärk. Så zinktabletter är mitt tips.

2008-12-14 @ 10:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0