Kuken ner för buffliga människor

Usch, i lördags natt somnade jag inte alls. Min kropp slocknade inte förrän söndag morgon klockan sju. Jag har ingen aning om varför, jag bara kunde inte sova. Hade varit på en underbart trevlig julgodis-kväll hos de nyinflyttade och var trött när jag kom hem men icke då. Pallrade mig upp vid ett på söndagen för att fara till Familjen F och ha lite julfika med vännerna. Kände mig seg och febrig hela dagen och tänkte att nu på söndagskvällen borde jag väl kunna sova, men icke sa Nicke. Fick ta en återhämtningsdag igår. Sorry du buffliga lärar-as som var tvungen att elakt kommentera min frånvaro till mina klasskamrater som då ivrigt stod upp för mig och förklarade ett och annat som du inte hade nån aning om och därav blev tyst. Hoppas det tog. Kuken ner för dej.

Tack F för underbart i lördags!
Tack suveräna C som fixade Vtangenten!
Tack finaste L som bakat och även lagat tokgod soppa till oss!
Tack bästa PM som härjar med mej om träning!
Tack S för trevligt sällskap i fredags!

BRA Helg!!!

NU spyr katterna, got to gööööö

Kommentarer
Postat av: Soffy

Jag vet varför du inte somnade. Svaret är GODISKVÄLL. Först blir man sockerstinn och har man tur så blir man trött. Har man otur blir man bara sockerstinn och får ont i magen.

2008-12-17 @ 14:56:26
URL: http://tillsoffy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0