Prov

Idag missade jag första modul 3 testet. Kuken. Nu när klockan är nio är det verkligen hög tid att börja plugga på länder, samhällstecken och bildmässiga tecken men det funkar ju inte. Nu råkade det ju vara så att jag nyss var tvungen att se min hatmänniska Anna Skipper`s Du är vad du äter och för att inte tala om att Röd drake går på sexan prick nu...Hur ska det gå? Jag har tagit jullov alldeles för tidigt. Men va fan, huvudet är ju överfullt av Luciasånger och julspel, jag kan inte få in alla Thomas-ord nu. Imorrn ska jag sjunga, typ solo, i skolans luciatåg. Ett tåg fullt av halvvuxna människor som inte vågar sjunga. Det är jag och en tjej till som vågar, tre som smygsjunger fast lägger av i de höga tonerna, en som sjunger så falskt att jag misstänker att hon är från en annan planet och en pianospelande uråldrig lärare som vägrar sänka tonarterna på dessa kyrkorgelhöga luciasånger. Inte nog med det. Jag ska även försöka hålla upp all sång iklädd ett tokvarmt tomteskägg som inte släpper in nåt syre. Wish me luck folks!

Kommentarer
Postat av: Susatan

Och allt detta gott folk kommer jag filma och fotografera och lägga ut på lämplig internetsida inom en snar framtid. Hav tålamod vänner!

2008-12-11 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0