Blod, svett och tårar

Jag trodde aldrig att jag skulle få upp ögonen idag. Misstänkte att jag skulle vara svullen hela dagen. Igår började jag nämligen på sista säsongen av Kalla fötter. Fy fan, jag visste vad som skulle hända men ändå. Jag tjöt så grannarna undrade vad som stod på. Ni vet så där snorigt, hulkande, andningsproblematiskt, skakande och med höga ljud. Ojoj, sicken serie det är! Har ni inte sett den rekommenderar jag den starkt. Jag har boxen så det är bara att låna.

Skolan var trevlig och jag fick ännu mer generande samtal från mina klasskamrater om hur mycket de tycker om mig, hur de kan säga allt till mig och hur de längtat efter mig. Jag måste ju helt enkelt vara en bra person. Sen om vissa tycker att jag är lite knäpp och galen är verkligen inte hela världen.

Åkte till gymet direkt efter skolan och trampade maskin och powerwalkade i sann Linda Rosing-anda så nu känner jag mig som världens duktigaste. Och föresten, inget godis sen fredag:) JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA! 

Kommentarer
Postat av: Kaninen

Du är världens bästa!!!! Både som vän och för att du kom till gymet!

2009-01-13 @ 17:27:55
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0