Fittkukare

Satan nu försvann all text som jag skrivit...nåja, jag får väl börja om igen..

Nu står köttfärslimpan i ugnen och jag har satt mig på sofflocket i spänd förväntan inför min nya diet, för köttfärslimpa och broccoli är väl GI? Gudars vad smal jag ska bli. Redan imorrn har jag nog gått ner 3 kilo. Ja , jag trort!
Idag har det headbangats och diggats av rang i min lya, Dundertåget har nämligen lagt ut en ny låt på majspäjs. Gudars vad bra den är! Jag fick abstinens när jag var utan den i bilen på väg till min brorson förut men nu är den på repeat igen. Jag kommer väl att dö innan skivan släpps i februari, dock kanske jag kan dra i lite trådar och slicka några kontakter i röven och få loss den lite tidigare. Hoppas, hoppas!!

Jaha nu till gårdagen och Snåretincidenten! Som sagt var jag hos min favoritfamilj på Snåret igår och som den hustomte jag är snokade jag såklart runt om det fanns nåt att göra då familjen styrde i köket. Ett tu tre så låg den bara där! Lappen! Den hade någon slags dragningskraft jag inte kunde motstå där den låg helt öppet på köksbänken. Så här stod det:

Vi tuffa heterosexuella grabbar tycker att det är bögfjolligt att sova därför hoppar vi över ibland. Hundarna behöver inte ut i hundgården, jag kommer hem vid tolvhugget och gör 300 armhävningar. /Loverboy


Och min finaste tjeja E hade svarat:

Åh baby vad du är duktig!!....och stark

Gudars, jag trodde jag skulle dö av skratt. Det var den mest romantiska lapp jag någonsin sett:) Självklart har jag frågat om lov att få använda den vackra texten i min väl-lästa blogg. All cred till Ella och M på Snåret. Jag älskar er! Jag har inte skrattat så mkt på massor av dagar.

Okej, igår då? Incidenten med MP-killen som stötte på Kaninen..Han skickade sent omsider ett mejl till mig vartefter jag skällde ut honom efter noter för att ha stött på min polare och det hela slutade med att vi ska gifta oss på hans äng och att han fick spendera natten på soffan ist för i sängen med mig. Det blir nog fint det här ska ni se. Nu luktar det kött!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha ha, de är goa di där.

2009-01-10 @ 19:26:35
URL: http://fridakortochgott.blogg.se/
Postat av: Frida

Ibland kan det säkert vara så. Annars så är det nog en tro på att alkohol=kul. Ibland stämmer det med ibland inte. Jag hade kul i fredags men hade haft en annan slags kul om jag druckit.

2009-01-11 @ 10:16:09
URL: http://fridakortochgott.blogg.se/
Postat av: Kaninen

Har rosmannen gett sig mer tillkänna?

2009-01-11 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0