Fredagsmys

JAG KAN INTE SOVA!!!!! Kuken!
Idag begav jag mig hem till de där trevliga på Snåret. Jag skulle sno med mig Pumpen hem tänkte jag och fastnade som vanligt där i myset. Fruktsallad och pussar av ungen och ve och fasa På spåret! Fast jag fnittrade en gång faktiskt men jag gillart inte. Jag har ju för fan ingen koll på städer och land och sånt, plus det där med åksjukan.
Hade värsta grejjen att blogga om men glömde såklart fusklappen på Snåret och nu kan jag ju inte ringa och fråga vad det stod på den så ni, kära läsare, får stå ut tills imorgon.

Väl hemma fick Pumpen sitt välbehövliga bad, han är ju inte på SPA för intet, och vi parkerade oss i soffan. Hade en trevlig msnstund med Timo Hagström och Kaninen. Tokigt så di kan göra nuförtiden, en kan ju va tre i en msnkonversation:) Vi diskuterade killar på MP och jag berättade för Kaninen att jag hade bestämt mig för att gifta mig med besökare nummer ettusen. Som tur var var det en ganska trevlig karl, enligt presentationen, och Kaninen höll med då hon surfade in på hans sida. Jag skickade rosor och förstoringsglas och dyl. till honom så att han skulle förstå att han skulle adda mig på msn så vi kunde gifta oss och allt. För er som inte vet hur det går till kan jag säga att om man inte betalar och blir VIP på mötesplatsen får man varken skicka eller läsa andras brev. Då får man helt enkelt skicka färdiga bilder med astöntiga saker på så att de fattar att de ska kolla runt på ens sida efter mailadressen, som inte heller får stå utskriven. Ett tu tre så skriver Kaninen på msn: Oj då, nu blev det visst inget bra...
Då hade karljäveln skickat en ros till Kaninen ist för mig!!
Kuken, jag hotade Kaninen med att stöta på hennes brorsa då hon tog mina killar men till slut blev vi sams igen. Jävla karlar.

Nu ska jag mysa med Pumpen, på återseende och Charles: Krya på dig!


Kommentarer
Postat av: Kaninen

Hota? Jag tyckte du stötte ganska bra på brorsan när du skickade ett sms till honom och berättade att du var singel ;)



Och förresten, du fnissade ju till På spåret. Det är annat än vad en gör till Idol. Då gråter man. Det är ju sorgligt när dom åker ut och så.

2009-01-10 @ 11:48:58
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0