Groupie

Jag sitter här och kikar på svts nya satsning popcirkus och lägger märke till att jag minsann legat med både basisten och ljudkillen.. Jag måste nog jobba mig uppåt till sångaren snart.

Annars? Väcktes av en ilsken telefonsignal imorse, en söt linköpingsdialekt i andra änden frågade: Är du sjuk? Jag frågade med min lena honungsstämma vad klockan var och fick reda på att jag precis börjat skolan. Jahopp, så det vara bara att ta en banan i farten, starta Fittan, hämta kaffe i matsalen för att sedan generat komma upp till klassrummet. I min skola ha vi ett nytt uttryck: Att göra en Varg = att försova sig. Mitt persontecken är Varg och resten kan ni ju lista ut själva även om ni inte alla är fullvuxna rävar. Nu ska jag spana  på min ljudkille. Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Kaninen

vem har linköpingsdialket? är det lent?

2009-01-28 @ 22:28:53
URL: http://kaninenblandarochger.blogspot.com
Postat av: timpen

Aha! Här har vi ju ett perfekt tillfälle att ta upp debatten om sekretess igen.

Du skriver aldrig hela namnet på folk för deras skull (antar jag), men du skriver gärna om att du har legat med killarna på tv.

Vem tror du bryr sig mest, E som du fikade med eller basisten och ljudkillen som du låg med?

2009-01-29 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0