Klanttant

Haha, nu har jag gjort bort mig. Brrrrrrrrrrrrt...
Jag skulle skicka ett sms på min mens till en polare. Hur konstigt låter det i era öron? Men grejjen är att under min sista mens fick jag en sån fin. När jag skulle byta binda var det som ett rött hjärta i den gamla, ett fint klarrött hjärta. Detta fota jag såklart med mobilen och skulle idag skicka och visa en kompis. KOmpisen var i telefon hela tiden när jag skickade och vi frågade oss i flera minuter varför mmset inte kom fram. Jag kollade i utkorgen och upptäckte att jag skickat mmset till en kille som jag pratade med på nätet för typ ett år sen och efter det lagt ner för att han var för tråkig. Vi har inte hörts sen dess, inte förrän nu....Han fick ett mms på min mens, ett mms utan text, bara en bild och efter det fick han ett mms på min långa lärare tillsammans med min korta polare. Shit, undrar om han blev nöjd?
Nu ska jag gå och dö..

By the way har jag tränat idag med fast bara 1,5 timme och efter det lagade jag världens godaste käk med bl.a fräst nyspenat, färsk sparris och vitkål.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha ha. Fy fan vilken ångest. Fin mens dock!

2009-01-22 @ 13:09:17
URL: http://fridakortochgott.blogg.se/
Postat av: Rövfejan

Hahaha! Svarade han då?

2009-01-22 @ 18:27:56
Postat av: Anonym

Hahahahaha, jag dör!!! Men håller med Frida. Du gör fin mens. Vi skulle kanske starta nåt konstprojekt. Jag kan skita en toalett brun.

2009-01-22 @ 21:40:09
Postat av: Frida

Vad hände förresten med fettobloggen och när förvandlades den till en fitnesblogg?

2009-01-23 @ 12:34:00
URL: http://fridakortochgott.blogg.se/
Postat av: Gamlanuckan

Svar till Filifjonkan: Man skulle mycket väl kunna kalla detta en fettoblogg fortfarande då jag bara anammat ideérna om fett i kosten av GI. Potatisen har fortfarande sin plats samt att det va tvunget att ätas en semla igår. Dock har jag tagit bort godiset helt. Vi får väl se om det går upp eller ner..

2009-01-23 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0