Lista från Anna

Först till Timo: Det fanns fler än en basist och minst fyra ljudkillar på programmet igår.

4 av Mina favoritprogram på TV
* The L word ( alltid först )
* Californication
* Kalla fötter ( ååå jag är sugen på boxen igen fast jag nyss såg den )
* Oz

4 saker jag gjorde igår

* Dog av mensvärk, dock utan blod
* Tittade på Big Love
* Kramade Eskil
* Lade mig halv nio

4 saker jag längtar till (efter)
* Den stora kärleken
* Barn
* J
* Nästa avsnitt av L word


4 Favoritrestauranger

* äter inte på restaurang
*   ...        
*   ...
*   ...


4 saker på min önskelista

* Ny DVD
* Lagning av stationära datorn
* Nya strandkroppen
* Kärlek


Kommentarer
Postat av: timpen

jo, det har du rätt i. Men om man kikar lite ordentligt på det hela så kan man räkna ut basisten iaf. Jag tror inte att du har varit i usa o legat med ninas kille, och dina lesbiska erfarenheter sträcker sig nog inte längre än L word och att hångla med nån tjejpolare på fyllan. Alltså kan det bara vara en. :)

Du behöver inte lägga ut det här ifall det är någon som inte har räknat ut vem det är.

2009-01-31 @ 00:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0