Ja, jag, jag hatar hela mänskligheten.

Fy fan för menstruation. Jag mår piss. Fet, ful, äcklig, iiaks. Just nu vet jag faktiskt inte vart jag ska ta vägen överhuvudtaget. Skulle vilja skjuta mig i huvudet eller kasta mig utför ättestupa. Fan.
Sen kommer alla jävla skitkänslor också. Allt på en gång. Känner mig som en hög smuts på golvet, det stampade jordgolvet, som om någon också stampat ner mig. Skulle kunna dränka mig i all skit som kommer upp. Har hat för allt och alla. Gråter för ingenting. Förbannade jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Nä fy! Hoppas det vänt och du mår bättre! Skickar en blöt puss från K!

2009-06-15 @ 13:38:48
URL: http://tillsoffy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0