Blogga

Jag vet, jag är dålig på att blogga. Men just nu känner jag att jag har all tid i världen til bloggen. Allt för att slippa dammsugningen..Sen när jag har bloggat tror jag att jag måste ringa Kaninen för henne har jag inte pratat med sen igår natt. Det är väldigt viktigt. Sen måste jag ju dricka upp kaffet innan också plus fundera på vad jag ska söka på på min nya Spotify. Det är mycket nu som jag sert.

Igår då! 4 fucking 0!! Det är ett jävla bra lag jag har börjat hejja på. Jag är avis på Doris som var där.

Idag har jag festat rejält med, hua, fiskbullar! Min ekonomi är lika med noll denna månad och pappan vägrar svara på mina ursöta sms om pengar så det blir nog fiskbullar och blodpudding till leda. Måste ju köpa snus och kattmat i första hand och sen skulle ju faktiskt Mats behöva avmaskas då han är som ett benrangel nuförtiden. ( man får väl hoppas att det är mask iaf så det inte blir som med Tompa och Manne och de bara smalnar av och dör..) Mats får aldrig dö! Så är det bara.

Nu måste jag ringa, dricka och fundera.

Kommentarer
Postat av: Susatan

Usch, fiskbullar. Stackars dig!

Vad är en spotify undrar pensionären?

2009-03-11 @ 17:23:25
Postat av: kikki

kom hit så ska jag laga mat åt dig!

2009-03-12 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0