Fuck Måns

Fan, idag kom den. Den lilla rosa (den stora röda är redan igång thankyouverymuch). Glad i hågen laddade jag den hos Kaninen medans jag köpte makeup-borstar för hela CSNbidraget. No gubbvil makes Nuckan a dull Nuckan. Trött som en häst, halvsovandes till That 70s show i Kaninens soffa, kom jag på att det var mycket andra saker som skulle behöva uträttas denna dag. Schampo-inköp på ÖB samt kattsand till den stackars illaluktande kattlådan som inte fått veckopeng på flera veckor. Upp ur soffan, ut igenom staden i, SÅKLART, rusningstrafik. Stod still hur länge som helst med Fittan som inte lät hur glad som helst på tomgången. Polispiké som kör ut mitt i vägen från cykelvägen, karlar i gråa volvos som ligger i arslet på Fittan, inget balsam kvar på ÖB, stängt på djurbusinissen...suck.
Väl hemma gjorde sig herr menshuvud bekväm i hela kroppen och jag tog fram min nya, rosa, laddade mobil. In med SIMkort.....NÄHÄ!!! Hur fan ska man få upp luckan då? VEM FAN HAR KONSTRUERAT ERICSSON W209 eller vad fan den nu heter? Till slut fick jag loss den, och det va inte lite våld jag fick utöva, och fick in SIMkortet. Då ska de där jävla kontakterna skrivas in. Det finns ingen "NEJ"-smssignal, det finns ingen Benny hill theme att sätta som ringsignal och jag undrar verkligen hur det kommer att låta imorrn när jag vaknar av alarmet. SUCK. Jävla Måns. Han hade skickat den i en liten låda också, kom inte alls och levererade personligen iklädd arbetarbyxor som han lovade. KUKEN!

OBS! Kikki är Krickan..jävla undercoverKrickan....;)

Kommentarer
Postat av: Titty

Ett sätt för att få med alla signaler o liknande är ju annars att flytta över minneskortet från den gamla telefonen eller att sätta i ett gammalt sim-kort i sen gamla och blåtanda över allt man vill spara.

2009-03-27 @ 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0