Röst

Jag tror att jag röstade fel i valet. Jag röstade på vänsterpartiet och jag vet att man inte röstar på ledare av parti men just nu kan jag inte med Ohly.
Hela denna valperiod har jag varit dyngengagerad och kollat debatter och tal som fan. Jag har följt Sverigedemokraternas resa in i riksdagen och skämts ögonen ur mej för speciellt två personer i "mina" partier, mina fina vänstervridna partier: Nalin Pekgul och Lars Ohly. Usch!
När Ohly vägrade bli sminkad i samma loge som Jimmie Åkesson (har inte jag alltid sagt att man inte ska lita på folk som stavar med ie i slutet..?) ville jag bara kräkas på 5åringsnivån. De betér sig så jävla dåligt. Fattar de inte att de måste vara vuxna för att styra bort Sverige från Sverigedomkratinvasion?
För att inte tala om Nalin som satts i debatter med Jimmie och bara tagit debatten utifrån sin egen muslimska uppväxt, INTE för partiets räkning.
Åkesson blir bara mer och mer vuxen i allas ögon i dessa inslag. Att våra egna politiker kan va så jävla tröga.

Nu gjorde ju dock Åkesson äntligen en tabbe själv då han spatserade ut ur storkyrkan och det va ju skönt att se att även han leker på sandlådenivå.

Jag är även jävligt trött på mångas försvar om att SD inte är rasistiska. Hur många som helst på min faceboksida lade upp SDs partiprogram och tyckte sig inte se nåra dåliga saker med det....
NÄÄ, va fan tror ni? De kan inte gå ut hur som helst med åsikterna.

Jag hamnade också i diskussioner om huruvida SD är rasistiska eller inte. Då jag gav hintar om bakgrunden undrade motdebattören varför folk inte kan få ändra sig?
ÄNDRA SIG??? Klart som fan folk får göra det, och klart som fan att jag TROR på att folk kan ändra sig men när man fortfarande har som störst ståndpunkt i partiprogrammet att minska invandrarna i Sverige tror jag inte man har ändrat sig, jag tror mer att man har förfinat sig.

Och alla härliga Sverigedemokrater, jag frågar er nu: Om man nu ska få ändra sig, varför i helvete ska alla pedofiler hängas ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0